Dregoths Forum
Dregoths Forum
Dregoths Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Dregtoh Empire Capital & Luuseri Jengi
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Päivän Info

Siirry alas 
+2
Lilium
Michi
6 posters
KirjoittajaViesti
Michi
Najadi
Najadi
Michi


Viestien lukumäärä : 1815
Join date : 31.01.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Kirkkonummi

Päivän Info Empty
ViestiAihe: Päivän Info   Päivän Info EmptyLa Syys 24, 2011 3:11 am

Okei ^^
Elikä tää on nyt pääsääntöisesti Yukalle, koska Yuka ei enää tiiä päivittäisiä tapahtumia koulussa joten tänne voi niitä kirjotella ja kirjoittaja ole pääsääntöisesti minä ^^
Ja tietty tää on niilleki jotka ei oo koulussa sinä päivänä esim. on kipeenä tai jollain leirillä tai jossain tai jotain~
Alkaen ens maanantaista ^O^
Takaisin alkuun Siirry alas
Michi
Najadi
Najadi
Michi


Viestien lukumäärä : 1815
Join date : 31.01.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Kirkkonummi

Päivän Info Empty
ViestiAihe: Vs: Päivän Info   Päivän Info EmptySu Loka 02, 2011 10:26 am

Oki ^^ Ensimmäinen päivän Info tulee sunnuntaista melkee viikon myöhässä... HUOM! MELKEE viikon >8DDD

Elikä... Tänää sekoiltii taas keskustassa/ala-asteella. Ja Näin Joken! >8DD (Dakun kaveri, joka ei enää asu Kirkkonummella)
ja nähtii taas Trevor ja Robin! (2 2a-luokkalaista pikku-poikaa joiden kanssa me ollaan leikitty koko viikonlopun)
Eli me saatettiin Jokke junalle, sekoiltii hetken (minä, Lili, Daku Dreku, Pottu ja Niku) keskustassa ja sit me miinus Pottu ja Niku mentii Elille.

Sit illemalla mentii taas sepaa ala-asteen pihalle (minä, Daku, Dreku, Pottu, Niku ja alussa oli El ja Ardeki) ^^ Sit sinne tuli hirvee mopo-jengi jotka oli siel yhes ala-asteen kulmas... Noli pelottavii ja sit ne tuli kiusaa meitä! Yks niistä tuli mopolla heittää meijän päälle hiekkaa... Silloin Dakulla ous Adrenaliini päähän ja se sekos... Rupes huutelee niille kaikkee ja ne tuli välil meijän luo, mut lähti sit aina pois, ku Daku sekoili niille... Soli pelottavaa (oikeesti) mut silti me vaa neurettiin (en älyy itteeni! >_____< ). Sit lopuks Pottu, minä ja Niku haluttii lähtee ja otettiin kamat ja lähettii, mut sit Daku rupes huutelee niille kaikkee ja ne oli lähös perään. Siin vaihees alko OIKEESTI pelottaa... Sit me lähettii hirveetä vauhtii pakoon... Ja rauhotuttiin koulun alueiden ulkopuolella ja lähettii kaikki yhes koteihimme ^^"
Takaisin alkuun Siirry alas
Lilium
Sunlio
Sunlio
Lilium


Viestien lukumäärä : 494
Join date : 17.02.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Fyysisesti: Kirkkonummi.. Henkisesti: Helsinki

Päivän Info Empty
ViestiAihe: Vs: Päivän Info   Päivän Info EmptySu Loka 02, 2011 10:35 am

Siistiiiii! >8DD
mut Lili missaan *kaiken* kivan ja siistin.. -____- hikke hikettää ja missaa sillon valitettavasti kaiken..
Takaisin alkuun Siirry alas
Michi
Najadi
Najadi
Michi


Viestien lukumäärä : 1815
Join date : 31.01.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Kirkkonummi

Päivän Info Empty
ViestiAihe: Vs: Päivän Info   Päivän Info EmptySu Loka 02, 2011 10:37 am

Mut kotona hikettäminen on turvallisempaa ja nostaa numeroita... Pitäis ottaa tavaks, varsinki iltasin .______."
Takaisin alkuun Siirry alas
Michi
Najadi
Najadi
Michi


Viestien lukumäärä : 1815
Join date : 31.01.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Kirkkonummi

Päivän Info Empty
ViestiAihe: Vs: Päivän Info   Päivän Info EmptyMa Loka 03, 2011 11:27 am

Päivän info: Ma

Normaali päivä. Oltii koulussa, eikä tapahtunu mitää kummallista (eli siis aika tylsä päivä xP). Paitsi et Daku kävi puhuu reksille meijän numeroista, jotka tippu huonon koeviikon takii (miten siinä jutussa loppujen lopuks kävi Daku? O.o"? )
Ja noi keksi et oon hidas -______- Et mun reaktiot tulee 4 sekunti viiveellä vaik ei tuu! >______< xDDD

Ei ees oltu illalla missää... Tai ainakaa mä en ollu ^^"

Ja huomen sepataan taas jotain jossain (EI ala-asteen pihalla!) n____n
Takaisin alkuun Siirry alas
Valerie
Night-Elf
Night-Elf
Valerie


Viestien lukumäärä : 1068
Join date : 14.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Kirkkonummi

Päivän Info Empty
ViestiAihe: Vs: Päivän Info   Päivän Info EmptyMa Loka 03, 2011 11:26 pm

Eikun just siellä >.<
Takaisin alkuun Siirry alas
Dahkas
Metsässä hyppivä hihhuli
Metsässä hyppivä hihhuli
Dahkas


Viestien lukumäärä : 618
Join date : 25.06.2011
Paikkakunta : Luvattujen Hippien Taika Metsä

Päivän Info Empty
ViestiAihe: Vs: Päivän Info   Päivän Info EmptyTi Loka 04, 2011 12:21 am

(Jani)

Kirjoitin jo ilmoitus osioon jutun siitä Reksi jutusta. Soitin myös kaikille, mutta sain vain kaksi kiinni -.- Ja sanon sen sitten vielä täällä kun kysytään:

Saatte mennä puhumaan reksille numeroistanne, tai opettajalle, joka menee sitten puhumaan reksille. Valilla ja Michillä ei ole enää hätää yhteiskunta opin esseen tai enklannin kokeen kanssa, mutta Drekun ja Lilin on valitettavasti puhuttava itse, sillä minulla ei ole tietoa näiden kokeista.

Ja pyydän anteeksi täälläkin typeryyttäni. ja toivon että jos teillä on vielä jotain hätää, niin tulette sanomaan minulle, niin yritän auttaa teitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Michi
Najadi
Najadi
Michi


Viestien lukumäärä : 1815
Join date : 31.01.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Kirkkonummi

Päivän Info Empty
ViestiAihe: Vs: Päivän Info   Päivän Info EmptyTi Loka 04, 2011 11:03 am

Iie Val ja Arigato Daku ^^

Ja tutkimukseni mukaan se jengi on siellä vaa viikonloppusin joten ei hyödytä mitää mennä sinne normi päivänä rähinät mielessä, ku ne ei oo siellä xDD ^^''
Takaisin alkuun Siirry alas
Michi
Najadi
Najadi
Michi


Viestien lukumäärä : 1815
Join date : 31.01.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Kirkkonummi

Päivän Info Empty
ViestiAihe: Vs: Päivän Info   Päivän Info EmptyMa Tammi 09, 2012 5:07 am

Noniiin... Öh Köh... Kerranki muistin tänki paikan xD ^^''


Eka päivä koulussaaaaaaaa~ Loman (liiiiiaaaan pitkän! >___<) jälkee :33 Oli kivaa ^^
Ensimmäiset tunnit ihmisillä oli valinnaisii: Daku, Niku: Puutöitä, Lynx, Michi: Käsitöitä Val, El: Kuvista, Lili: Ranskaa Dreku: Ekonomiaa Inu: .____. Mä en tiiä mitä Inul oli/on D:

Välkät palelluttiin ulkona D: Ja oltiin jonkin sortin lumisotaa :33 Ja miltein kaikki sai lunta niskaansa ^^''' (Hauskaa oli!) Eikä se tän päivänen jää varmasti viikon viimeiseksi lumisodaksi n______n

Ruokailussa me saatiin VIHDOIN oma pöytämme takaaaaas ^O^ (soli vallattu meiltä muutamaks kuukaudeks D: by: Ala-astelaiset) Ja sit hytistiin taas ruokavälkkä ulkona ._____. Ja Daku sai jonkin sortin paleltumat käsiinsä jolloin noli hyvät ilotulitus alustat XDD (Go Val, Go El! ^^ )

Ja sit... Inu pääs yheltä ja minä, Val, Daku, Niku, Miika päästiin kahelta...

Siinä se sitte kai oli ^^''
Takaisin alkuun Siirry alas
Pottu
картофель
картофель
Pottu


Viestien lukumäärä : 120
Join date : 30.09.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Kyrsälä!!!

Päivän Info Empty
ViestiAihe: Vs: Päivän Info   Päivän Info EmptyKe Helmi 08, 2012 11:06 am

Miks mä en oo koskaan aikasemmi huomannu tätä paikkaa? Onkohan Dreku joteski blokannu sen mun osalta...
Takaisin alkuun Siirry alas
Michi
Najadi
Najadi
Michi


Viestien lukumäärä : 1815
Join date : 31.01.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Kirkkonummi

Päivän Info Empty
ViestiAihe: Vs: Päivän Info   Päivän Info EmptyKe Helmi 08, 2012 11:10 am

On se tääl ollu miltei aina... Tai ysin alusta asti nyt ainaki :33 (by: Michi ^___^ ... Joka tosin kirjoittelee tänne vähän liian harvoin :PP)
Takaisin alkuun Siirry alas
Yuka
Hawk
Hawk
Yuka


Viestien lukumäärä : 518
Join date : 31.01.2011
Ikä : 29

Päivän Info Empty
ViestiAihe: Vs: Päivän Info   Päivän Info EmptyTo Helmi 09, 2012 6:40 am

Riippuu miten sen ottaa. Te ette ole kirjoitellut, mutta toisaalta mäkään en ole kysellyt tän perään. ^^"

Ja Pottu, parempi myöhään kuin ei milloinkaan (nyt alat tietenkin kirjoitella tänne päivittäin, eikös vaan?) :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Päivän Info Empty
ViestiAihe: Vs: Päivän Info   Päivän Info Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Päivän Info
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Warhammer Juttu Palsta

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Dregoths Forum :: Roskakori-
Siirry: