Dregoths Forum
Dregoths Forum
Dregoths Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Dregtoh Empire Capital & Luuseri Jengi
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Koulu Moskaa

Siirry alas 
+7
Valerie
ardelorezo
Lynx
Yuka
Ele´f
Michi
Dregoth
11 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 17 ... 31, 32, 33  Seuraava
KirjoittajaViesti
Valerie
Night-Elf
Night-Elf
Valerie


Viestien lukumäärä : 1068
Join date : 14.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Kirkkonummi

Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 32 EmptyTo Elo 16, 2012 5:32 am

Jei! Ensimmäinen kunnon koulupäivä ja mä yskin itsekseni kotona -_____-
Hemmetin enni kun meni saamaan sen flunssan ja tartutti sen muhun. Jossain kevään puolessa välissä kun on jo kyllästynyt kunnolla kouluun, niin se voiskin olla ihan hauskaa saada ylimääräisi vapaapäiviä, (kun flunssassa ei ole niin kurja olo kuin kuumeessa) mut nyt, kun ensimmäiset koulupäivät ovat muutenkin tärkeitä D: eeeiiii yhtään kivaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Michi
Najadi
Najadi
Michi


Viestien lukumäärä : 1815
Join date : 31.01.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Kirkkonummi

Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 32 EmptyTo Elo 16, 2012 10:44 am

Oot kipee?? DDD: Nooooo! Ihmettelinki miks sua ei näyt eikä kuulu missään (junassa & koulussa) Parane pian!

Mut siis: oon saanu kasan kavereita, bilsan ope on ihan hullu, äikän ja enkun pet on just parhaat, matikan opesta en osaa ihan viel sanoo, opo on outo, mut hyvä tyyppi :DD Ja mun koulus on paljon vanhasta koulusta ja muutama Iskolainen = seuraa vaikkei muuten olisikaan :3 = HYVÄ JUTTU! (koska tänää olin suht yksin ^^'') Mutta kolmen päivän pohjalta sanon: Lukiossa oleminen on kivaa ja coolia :3 + matkat on ok:t/kivat ku junas on aina joku seurana ja pitkätkään päivät ei tunnu nii pahoilta ^^ Siinä oli tämän päivän koulu pamaus :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Michi
Najadi
Najadi
Michi


Viestien lukumäärä : 1815
Join date : 31.01.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Kirkkonummi

Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 32 EmptyTi Elo 28, 2012 6:29 am

Tytytyyy! :DD


Tänää oli kiva päivä :3 Vaikkakin psykologian pistari meni vähän penkin alle, vaik luin siihen koko eilisen päivän ja enkun pistarista unohin muutaman kohan, matikan tunnin oli (tahallani) omissa maailmoissani, koska osasin jo ne jutut ^^
Mutta siis!
Normisti herään klo. 6.30. tänää aamulla äiti tuli kysyy multa klo. 7.10 (joka on normaalisti se aika, jolloin lähden VIIMEISTÄÄN kohti asemaa) että "Nii menitkö sä kasiks tänää?" vastaus: "Joo, kui nii" ja katoin samal kelloo... Tuli PIENOINEN kiire ^^''' MUTTA olin asemalla jo klo. 7.17 että... :DDD
Ja sit koululla oli ilmestyny ne pukeutumis säännöt torstaille :3 (meillä on torstaina jonkin sortin Nasutukset, tosin lievemmät versiot Very Happy) ja kaikki aikoo pukeutua (ainaki mitä mä kuuntelin ihmisten juttuja) ja son hienooo! ^____^
Sit meil oli tänää kinkkukiusausta!!!! Meinasin revetä ruokapöydässä, koska älysin et oon syöny sitä viimeks päiväkodissa xD Ja silloin inhosin sitä :PP Koulun tekemänä son parempaa. Ja mä en ymmärrä miten ne keittäjät saa taiottuu mun SALAATTIIN (ruuasta puhumattakaan) juttuja joita mä en oo ees ikinä nähny... :DD Mä vaa aina kysyn kaikilta "mitä tää on? Mitä tää on? Oudon väristä..." :PP + en tiiä yrittääks ne lihottaa mua tai jotain, mut mulle laitetaan aina ihan ÄLYTTÖMÄSTI sitä ruokaa! Ja jätskiä kans! Viimeks ku meil oli jätskii ne oli laittanu sitä mulle tyylii enemmän ku pääruokaa = PALJON! ...Ainaki korvaantuu ne kaikki vuodet, ku en oo saanu lisää ruokaa, vaik oisin halunnu XD
Ja sit siel koulus on hyvii tyyppei! Oon tutustunu viel lisää ihmisiin ja melkein minne tahansa meen nii siel on aina joku jonka kanssa voin ruveta höpöttää :3 Ja huomasin kans tänää et mul on yhen Julian kanssa TÄSMÄLLEEN samanlainen lukkari, joka on aika harvinaista, ku kaikil on eri kurssit jne ^^
+ toooooosi hieno fiilis, ku mä oon pyrkiny pukeutuu värikkäästi ja tollee :3 Sillee kivasti räikeesti, mut en välttis kovin "muodikkaasti" tai jotain, mut tänää yks Iida Lilja tuli mulle sanoo et sen mielestä mun tyyli on tosi ihana ja kiva eikä mulle oo sanottu tyylii koskaan sillee (jos teitä ei lasketa) ja mä hymyilin koko kotimatkan! :DD
+ mun päivää parans entisestään se et Val tuli vastaan kotimatkalla :3

Että tällästä tänään :DD



Edit:
Hoooo! >8D Pitkä viesti!
Takaisin alkuun Siirry alas
Pottu
картофель
картофель
Pottu


Viestien lukumäärä : 120
Join date : 30.09.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Kyrsälä!!!

Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 32 EmptyTo Elo 30, 2012 7:23 am

Yuka koeta kestää, mä kärsin samassa oppilaitoksessa kuin sä! Ja kauheest kouluduunii mulki ;_; raadan tänää kolmatta päivää viikossa! Ja hommaan Lorenzon tänne vakkariks! Sanokaa mun sanoneen!
Takaisin alkuun Siirry alas
Yuka
Hawk
Hawk
Yuka


Viestien lukumäärä : 518
Join date : 31.01.2011
Ikä : 29

Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 32 EmptyTo Elo 30, 2012 10:05 am

"Sanon Potun sanoneen."

Huu, pitkä viesti Michiltä. Hienoa, kun saat syödä kunnolla! Very Happy (on jo varmaan tosiaan korkea aika!! O____o")

Enkä mä nyt kärsi, mulla on rennompaa kuin ykkösillä (joilla on siis seitsemän kurssia 1. ja 2. jaksoissa) Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Michi
Najadi
Najadi
Michi


Viestien lukumäärä : 1815
Join date : 31.01.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Kirkkonummi

Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 32 EmptyTo Elo 30, 2012 10:44 am

= Pottu. Olet ainoa joka kärsii. Oisit nyt vaa tullu Kunkkuun >8DD (samoin kaikki muut! Tosin Val ja Lynx on sopival etäisyydel, mut muut >Razz)
Mun muuten pitää laittaa tänne kuvii mun koulust :3 ihan vaa kiusatakseni teitä ^.- ...Ei mut kyl mä muutenki haluun näyttää sen ^w^

+ Tänää meil oli Nasut :3 Soli tosi hienoo miten KAIKKI oli pukeutunu! :DDD Tai oli siel muutamii jotka ei ollu, mut jos kattoo et meit on 170 ja n.5 ei ollu pukeutunu et on se aika hyvin :3
Pojilla piti olla pinkki paita, rintaliivit paidan päällä, Muovipussi housuina, pyöräilykypärä päässä, ja kumisaappaat jalassa unohtamatta YKK:oita. Tytöilä piti olla Poolo paita, tuulihousut, sukat, sandaalit(varvas sandaalit) geeliä hiuksissa, ilman meikkiä, saparot nii et korvan näky ja YKK
Ja jos joku ei tiedä mitä YKK tarkoittaa nii YKK= Yhdistyneet KulmaKarvat :DDD
Mutta siis :3 Nasut oli ns. laimeet versiot normeista. Ne oli koulupäivän päätteeks, siel oli myös opettajii. Meno ei ollu kovin hurjaa, mut meil oli kisoi ja leikkei ja meiät pistettii palvoo isompii ja konttaa lattial :PP JA meiän päälle ruiskittiin etikkaa! Soli nii hieno, ku tutorit oli yhel välkäl sillee "Hei pukeutuneet! Tulkaa ryhmä kuvaan! :3 " Aika moni meni (mä en) ja pian paikast minne ne meni alko kuuluu kirkumista ja ne juoksi hirveetä vauhtii pois. Sit kaikki sil käytäväl olleet pakkautu yhteen nurkkaan ja tutorit vaa suihkutteli ympäriinsä KAMALAN HAJUSTA etikkaa :PP (Lynx. Ei hätää, sun paita ei menny ^^) Soli hienoo :333
Jaaaa... Mul ois vielki vaikka mitä, mut en jaksa enää kirjottaa >Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Valerie
Night-Elf
Night-Elf
Valerie


Viestien lukumäärä : 1068
Join date : 14.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Kirkkonummi

Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 32 EmptyPe Elo 31, 2012 4:58 am

Pitkiä selityksiä O.O

Oon tosi tyytyväinen että menin tolle kokkilinjalle ^^ se ruuanlaitto on tosi hauskaa siellä :3 varsinkin kun ne muutkin ryhmäläiset PUHUVAT mulle Very Happy ja laskevat leikkiä, ei yhtä paljon kun toistensa kanssa mut kuitenkin, yläasteella mulle puhumista välteltiin, ja nyt ei ^________^ nyt mä olen olemassa!!! Very Happy
Nyt olen laittanut kahtena päivänä kunnolla sitä ruokaa, kun sain ne kokkivaatteet, ja kummallakin kerralla onnistun roiskuttamaan itseni päälle kuumaa nestettä. Ei paljon, oikeastaan ihan pieni tippa, mut ne on harmillisen tuntuisia kuuman hellan äärellä.
Ja se on ihan mystistä, miten itse laitettu ruoka voi maistua niin paljon paremmalta, kuin koulun keittäjien laittama. Tänään tehtiin sellaista keittoa, mistä olisin ylä-asteella varmasti sanonut että 'yök, mitä tää on' mutta se olisi tosi hyvää Smile varmaan kun on itse nähnyt että miten se on tehty, ja nähnyt vaivaa sen eteen, ja mitä siinä on käytetty, niin ei ole yhtään epäilyksiä ruoka aineista Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Pottu
картофель
картофель
Pottu


Viestien lukumäärä : 120
Join date : 30.09.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Kyrsälä!!!

Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 32 EmptyLa Syys 01, 2012 10:10 am

Arvaa miksen tullu kunkkuun? Koska mä oon FIKSUMPI! Ja koska y-junassa on Stigu ja Lili ja Arde!
Takaisin alkuun Siirry alas
Michi
Najadi
Najadi
Michi


Viestien lukumäärä : 1815
Join date : 31.01.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Kirkkonummi

Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 32 EmptySu Syys 02, 2012 9:44 am

Seli seli :3 ...Ja maanantaisin mä! >___
Takaisin alkuun Siirry alas
Michi
Najadi
Najadi
Michi


Viestien lukumäärä : 1815
Join date : 31.01.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Kirkkonummi

Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 32 EmptyPe Syys 07, 2012 9:39 am

Hooooo...! NELJÄ kokonaista viikkoo jo menny! :DDD
Ei yyyyhtääään tunnu siltä :3 Viikot menee liian nopeesti! D:
Mutta siiiiis :333 LUKIO RULES! KUNKKU RULES! <3 ^_____^ (= Nää neljä viikkoo on ollu kivoja! :DD)
Ja se on nii outoo! Ku kutose aatteli et on iso, ku oli koulun vanhimpii, mut seiskal taas kutistu ns. ykköseks sillee et oli taas pieni. Ysil oltii taas ISOJA, mut nyt ollaan pieniä! <3 Mut toisaalt nyt ollaan kans isoja, koska ollaan lukios, mut samal pienii ja siit tulee sellanen kiva olo jos sitä rupee ajattelee ^___^ (Ainaki mulle xD Sellanen mitä en osaa kuvailla, joten se saa olla "kiva olo" :3)

Ja sitte mul oli jotain muuta järkevääki, mut... Hukkasin sen ku kuuntelin musiikkii (Owl City<3)

JA sitte nyt oon päässy hienoon tasapainoon! >8DD Sunnuntaisin: Jee! Huomen on kouluu! Perjantaisin: Jee! Huomen on viikonloppu/lauantai! ^w^

AND! Oon ehkä pyytäny tätä ennenki, en muista, mut voiks ihmiset laittaa tänne juna-bussi-aikataulujaan? Sillee et millä junalla/bussilla kulkee kouluun ja kotii? :3 Koska kyllähän ne pitäis jo tietää sillee hienosti ku neljä viikkoo menny niil :DD Mut siis laittakaa niit tänne/johki koska mun on tosi helppo bongata junii sillee ajottaa itseni et pääsen samaan junaan jonkun kanssa :3 Tosin niitä aamuja ei kyl varmaa tarvi laittaa, koska niitä en voi ajottaa ja suht. iso porukka menee jo samal junal aamusin /näkee asemalla (U! >__
Tytytytyyy~ :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Yuka
Hawk
Hawk
Yuka


Viestien lukumäärä : 518
Join date : 31.01.2011
Ikä : 29

Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 32 EmptyKe Syys 12, 2012 10:18 am

Michillä sitä juttua riittää... ^^" XD

Neljä viikkoa jo mennyt... Toisin sanoen alle kaksi viikkoa koeviikkoon, jonka jälkeen jakso vaihtuu (olettaen, että teidän lukioilla/amiksilla on viisijaksojärjestelmä), eli ihan turha vaiva! ^^ Razz

No, samapa tuo. Mä meen bussilla (yksin! ;_; No jaa, pystynpähän lukemaan maantiedon läksyt -3-)

MA, KE, TO: aamulla klo 7.15 lähtevä, iltapäivällä klo 16.18 Kampista lähtevä.

TI & PE: Niin epäsäännöllisiä näillä näkymin että aika turha niitä on pistää... Razz

Pottu ja Arde on hauskoja ykkösiä!! XD ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Dahkas
Metsässä hyppivä hihhuli
Metsässä hyppivä hihhuli
Dahkas


Viestien lukumäärä : 618
Join date : 25.06.2011
Paikkakunta : Luvattujen Hippien Taika Metsä

Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 32 EmptyTo Syys 13, 2012 3:19 am

Miki sun koulus jää ihan kakkoseksi pohjikselle!! Mä oon just nyt lukion koneella kun on hypäri XDDD


Tääl on hyvät hinnat if everybosy knows what I mean XDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Lynx
Lynx
Lynx
Lynx


Viestien lukumäärä : 101
Join date : 19.03.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Girkkonummi

Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 32 EmptyTo Syys 13, 2012 4:58 am

Äläs nuolase ennen ku tipahdat!
Amis rules! Vaa yks jakso normi kouluaineita ja koneellekki pääsee mikä välkkä tahansa, kasvisruoka on ainaki tuhat kertaa parempaa ku kirkkoharjun koulussa ja meiän osastolla on TOSI rauhallista + meil on päivät vaa 8:15-14:00. Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
Lynx
Lynx
Lynx
Lynx


Viestien lukumäärä : 101
Join date : 19.03.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Girkkonummi

Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 32 EmptyTo Syys 13, 2012 5:12 am

Ja sitäpaitsi pääsin malliksi suureen muotinäytökseen koulussa! cheers queen
Takaisin alkuun Siirry alas
Yuka
Hawk
Hawk
Yuka


Viestien lukumäärä : 518
Join date : 31.01.2011
Ikä : 29

Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 32 EmptyTo Syys 13, 2012 9:57 am

Malliksi!? Shocked W-A-U! Upeeta! Millaista oli? 8DD

D: I don't even want to know. ^^"

(Hahaa nähtiin tänään Dakun kanssa bussissa.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Michi
Najadi
Najadi
Michi


Viestien lukumäärä : 1815
Join date : 31.01.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Kirkkonummi

Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 32 EmptyPe Syys 14, 2012 11:42 am

:DDD Hauskaa! (Daku kulkee samalla bussilla? O.o)

O____O Malliksi!?! Kui hienooooo! :DDD Olitko jo vai meetkö vasta? :3

Hauskoja Ykkösiä!?! Miten se voi olla mahdollista.... o.o

Ja Daku :33 Meil on kans iiiiiihaaaanaaat uudet koneet joita saa vapaasti käyttää, yber hienot tilat ja IHANAT tuolit! <3 Joten saanen epäillä ^.- :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valerie
Night-Elf
Night-Elf
Valerie


Viestien lukumäärä : 1068
Join date : 14.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Kirkkonummi

Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 32 EmptyPe Syys 14, 2012 11:23 pm

Tuntuu että aika monessa koulussa on tietokoneet vapaa ajalle, meillä on yksi luokka jossa on tietokoneita vapaa käyttöön ja auloissakin on muutamia
Takaisin alkuun Siirry alas
Lynx
Lynx
Lynx
Lynx


Viestien lukumäärä : 101
Join date : 19.03.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Girkkonummi

Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 32 EmptyLa Syys 15, 2012 5:47 am

siis se muotinäytös on lauantaina 6.10 klo 12:00 ja 14:00. Kuka vaan voi tulla katsomaan Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Valerie
Night-Elf
Night-Elf
Valerie


Viestien lukumäärä : 1068
Join date : 14.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Kirkkonummi

Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 32 EmptyLa Syys 15, 2012 6:27 am

Pahus!!! Normaalisti mulla alkaisi vasta klo14, mutta nyt meillä on työssä oppimis-ohjaus tunti just tuolloin. >.<
Takaisin alkuun Siirry alas
Yuka
Hawk
Hawk
Yuka


Viestien lukumäärä : 518
Join date : 31.01.2011
Ikä : 29

Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 32 EmptyLa Syys 15, 2012 7:04 am

... Val, onko sulla koulua lauantaisin?? Ò___o"
Takaisin alkuun Siirry alas
Michi
Najadi
Najadi
Michi


Viestien lukumäärä : 1815
Join date : 31.01.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Kirkkonummi

Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 32 EmptyLa Syys 15, 2012 9:28 am

Porukalla kattomaan! >8DD (Mä oon ainaki tulossa, jos joku (äiti?) ei keksi et just silloin pitää tehä jotain :PP)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valerie
Night-Elf
Night-Elf
Valerie


Viestien lukumäärä : 1068
Join date : 14.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Kirkkonummi

Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 32 EmptySu Syys 16, 2012 3:44 am

Lauantaina????
*tarkistaa lynxin viestin*

Oho, luin että maanantaina. No lauantaina ei ole kyllä mulla koulua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valerie
Night-Elf
Night-Elf
Valerie


Viestien lukumäärä : 1068
Join date : 14.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Kirkkonummi

Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 32 EmptyTi Loka 02, 2012 9:00 am

Sulkekaa silmänne, te, jotka ette halua lukea valituksia.

Elikkä, mulla on huomenna hygieniapassi-koe, Möhkölä (meidän hygieniaosaamis opettaja) on laittanut ne opeteltavat asiat omnian sivuille. Meidän pitäisi lukea niitä sieltä, mutta ylläriiih, MUN KONE EI VOI AVATA NIITÄ!!!! Multa kun puuttuu joku ohjelma joka pelittää niitä sivuja, enkä voi asentaa siitä kun siihen tarvitaan joku hemmetin koodi jota mulla ei ole!! Onneksi hygieniapassin saa käsittääkseni ihan maalais järjellä. Ja oma vika kun en ole aiemmin kokeillut niitä sivuja, mutta kuitenkin....
Takaisin alkuun Siirry alas
Michi
Najadi
Najadi
Michi


Viestien lukumäärä : 1815
Join date : 31.01.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Kirkkonummi

Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 32 EmptyKe Loka 03, 2012 3:07 am

Tänää ku teil ei ollu niitä nii kai sä kerroit et et sä et voi harjotella niitä? (tiedän, lauseeni kuulostaa järkevältä :3)

Mutta siiiiiis.... Meil oli tänää äikän koe (huomenna vika koe! <3 Sit se on ohi! Ja mä en kuollukaa!) ja meil piti olla pohjatunti ennen sitä koetta, jossa me oltais saatu aiheet kirjotettavaan esseeseen ja oltais saatu valmistella niitä jne. MUTTA opettaja ei ilmestykään paikalle vaan joku käy tuomassa oveen lapun että tunti on peruttu -.-'' Arvaa ottiko siin vaihees päähän, ku on raahautunu klo 6.30 sängystä ylös ja saa tietää et ois voinu herää vast 8.15? Siin on melkein 2h lisäunta! DD:
Aluks mua otti päähän ja olin viel kotonaki aika tuohtunu... Mut sit se opettaja lähetti kaikille viestin et se ei päässy paikalle pienen onnettomuuden takia, ja sit ku ei tiiä mitä on tapahtunu nii ei oikee voi olla vihanen -.-'' Tosin meiän ryhmäl on muutenki miljoona syytä olla sille vihanen et ei se paljoo kyl asiaa muuta ^^'''

Mut toinen aihe: MÄ SELVISIN! <33 MÄ SELVISIN !! Olin varma et tuun kuolee, ku tyylii kaikis kokeis oli n. 100s koealue, mut selvisin ja pääsin ainaki toivottavasti läpi kaikista :3 Huomen on viel psykaa et jos en kuole huomen tai jos en saa hylättyy nii oon 100% selvinnyt :DD Ja sit on vaa 4 samanlaista enää jäljel ennen kesälomaa -w-
Takaisin alkuun Siirry alas
Valerie
Night-Elf
Night-Elf
Valerie


Viestien lukumäärä : 1068
Join date : 14.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Kirkkonummi

Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 32 EmptyKe Loka 03, 2012 8:56 am

En voinut, kun möhkölä oli poissa, jonka takia sitä passi koetta ei ollutkaan, ja meillä ei myöskään ollut enkun kuuntelu koetta kun sekin ope oli kipeä.

Niin tän päivän juttu meni silleen, että oli junassa matkalla kouluun yhdeksäksi, kun mulle tuli viesti miralta
''meillä olisi ollut se hygienia passi koe''
''Olisi ollut!?! ai kahdeksasta yhdeksään?!''
''niin just, luin face bookista''
(huom. mä ja mira ei kumpikaan ollut ollut viime keskiviikkona koulussa, jolloin tää erikois aika oli kerrottu)

koulun pihalla mä törmäsin meidän luokkalaiseen mikuun
''moi noora''
''no moi''
''tiesiksä että meillä oli se hygieniapassi''
''juu, kuulin äsken''
''tiesitkö että se peruttiin''
''mitä?!''
''me kaikki tultiin kasiin ja saatiin tietää että sitä ei ookkaan, eli et menettänyt käytännössä mitään''

Menetin vain turhaan aikaisin tulemisen ~ ^________^
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 32 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Koulu Moskaa
Takaisin alkuun 
Sivu 32 / 33Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 17 ... 31, 32, 33  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Dregoths Forum :: Roskakori-
Siirry: