Dregoths Forum
Dregoths Forum
Dregoths Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Dregtoh Empire Capital & Luuseri Jengi
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Koulu Moskaa

Siirry alas 
+7
Valerie
ardelorezo
Lynx
Yuka
Ele´f
Michi
Dregoth
11 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 18 ... 31, 32, 33
KirjoittajaViesti
Valerie
Night-Elf
Night-Elf
Valerie


Viestien lukumäärä : 1068
Join date : 14.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Kirkkonummi

Koulu Moskaa - Sivu 33 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 33 EmptyTo Loka 25, 2012 5:22 am

Maanantain seikkailu >:3

Minulla oli koulua 14-17.

Aamulla olin koneella ja katsoin animea kun minulle tuli tekstiviesti klo 11.35, ja siinä luki:

Huomenta! Top (työssä-oppimis) tunnit tänään klo 12-13.45 luokassa LKC116 muistakaan tulla tunnille. T: kaisa jussila

Olin hetken ihan järkyttynyt. Minun olisi pitänyt olla kaksi minuuttia sitten lähteneessä junassa, jos halusin keretä tunnille. Seuraava juna lähtisi 25 min kuluttua, eli minulla olisi 10min aikaa syödä ja pakata reppu jotta kerkeäisin. Luin viestin uudestaan ja mietin että mitä hemmettiä se opettaja ajatteli kun lähetti viestin vasta nyt. Menin katsomaan viestin tiedot ja huomasin että viesti oli lähtenyt klo 10.03!! Ja se tuli minulle 11:35! Puoli toista tuntia myöhässä!! No sitä on käynyt kerran aiemminkin.
Söin, pakkasin repun ja huristelin juna-asemalle pyörällä. ...Ja myöhästyin junasta.
No, seuraava juna lähtisi 12:34, olisin tunnin myöhässä, mutta menisin kuitenkin tunnille. Odottaessa junaa menin kirjastolle, kirjastosta junalle, junalla espooseen ja siellä kouluun. Kello oli 13:00, etsin luokan 116 ja koputin ovelle. Kukaan ei tullut avaamaan. Koputin uudestaan ja kuuntelin oven läpi, eikä sieltä kuulunut mitään. Harhailin hetken ympäriinsä enkä löytänyt muuta 116 luokkaa. Istuin luokan 116 oven eteen ja avasin viesti uudestaan. Luokka oli oikea. Menin 'viesti tietoihin' ja luin ne uudestaan. Viesti oli lähtenyt liikkeelle 10:03, 01.10.2012


Se oli lähtenyt 01.10.2012, klo 10:03 ja tullut minulle 22.10.2012, klo 11:34.
Takaisin alkuun Siirry alas
Yuka
Hawk
Hawk
Yuka


Viestien lukumäärä : 518
Join date : 31.01.2011
Ikä : 29

Koulu Moskaa - Sivu 33 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 33 EmptyTo Loka 25, 2012 9:18 am

O_______________o

Okei... On varmaankin sanomattakin selvää, että kännykässä on jotain vikaa, kun se tuolla tavalla temppuilee. Siis kun sen viestin lähettämispäivästä on jo yli kolme viikkoa... Olitko silloin kuun 1. päivä oikeassa paikassa oikeaan aikaan? O.o
Takaisin alkuun Siirry alas
Valerie
Night-Elf
Night-Elf
Valerie


Viestien lukumäärä : 1068
Join date : 14.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Kirkkonummi

Koulu Moskaa - Sivu 33 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 33 EmptyPe Loka 26, 2012 4:15 am

Uskoakseni olin, silloin oli top-tunnit joka maanantai, joten olin varmaan mennyt paikalle ilman muistutusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Lynx
Lynx
Lynx
Lynx


Viestien lukumäärä : 101
Join date : 19.03.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Girkkonummi

Koulu Moskaa - Sivu 33 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 33 EmptyPe Loka 26, 2012 11:48 am

...that souds very...nice Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Koulu Moskaa - Sivu 33 Empty
ViestiAihe: Vs: Koulu Moskaa   Koulu Moskaa - Sivu 33 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Koulu Moskaa
Takaisin alkuun 
Sivu 33 / 33Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 18 ... 31, 32, 33

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Dregoths Forum :: Roskakori-
Siirry: